Saturday, October 1, 2022

Готовтэсь! К осєннєму обострє-є-є-є-є-є-є...

обострє-є-є-є-є-є-є... обострє-є-є-є-є-є-є-нію ...
"Дєвачкі"(?)-"припєвачкі":
- Сєводня пєрває актября. Пара калоть псіхам попкы...
- Ідіоты надоєдлівы
  олігофрєны болтлівы, 
  шызофрєнікы агрєссівны... 
  Собачкы ім гадют... :) Говорілі, кажэтся, примєрно так гдє-то.
Ш*з*фр*****, похоже,
это тє,
кто дажэ в Пятом і в прєдыдущіх тєхнологіческіх укладах
із-за інформацыонной нагрузкі
нє могут нормально жыть.
Также Я додумался, что 
ш*з*фр*****, оказывается, "перемазывают" грязь.
Пора делать так: 
брать и организованно вводить 
(без DDoS, без зла нормальным) 
в строку поиска Google 
запросы: 
"Убить всех идиотов мира!..", 

КолЫ объявЫть съєзд всіх дурнъІх і ідіОтъів?
Я, "гєнєрАльный", бУду йогО объявлЯть, чы шо йогО робЫть, чы кудЫ йогО вжэ дІця?..
ОсЄннє обстрЄ-є-є... пройд... пройдёт...

No comments:

Post a Comment

https://www.facebook.edu/SterilizedChildfreeSince2010s

Моя ("Муфангова") лупа Q згідно <br>Мого покійного боржника<br> Мыколы Олексійовыча Назарэнка,<br> викладача механіко-математичного факультету...

 ... згідно Мого покійного нахабного боржника (викладача механіко-математичного факультету) Мыколы Олексійовыча Назарэнка...